Share
Go down
avatar
Liczba postów : 2
Join date : 30/06/2018
Zobacz profil autora

I Put A Spell On You

on Sob Cze 30, 2018 6:46 pm
Imię:
Anastasia Black
Pseudonim:
Hex Girl
Wiek:
343 lata
Przynależność:
Złoczyńcy
Rasa:
Człowiek

Wygląd:
Na pierwszy rzut oka Anastasia nie prezentuje się wcale jako wcielenie zła i najgorsza kreatura tego świata. W ogóle nie da się pomyśleć o niej jako złodziejce, a co dopiero jako o morderczyni, a to za sprawą jej niepozornego wyglądu niewiniątka. Jest drobna, mierzy 168 centymetrów, ale nie stroni od szpilek i butów na koturnach i jest bardzo szczupła, bo jej waga 55 kilogramów równomiernie rozkłada się na minimalnie tylko umięśnionym ciele. Jest na pewno odpowiednio zbudowana dla podkreślenia jej kobiecych atutów, których nie boi się eksponować. Ma biust w dość proporcjonalnym do jej ciała rozmiarze miseczki C, wcięcie w talii i pełne biodra. Ma zgrabną figurę, a do jej walorów należą i smukłe nogi, których nie boi się pokazywać.
Ma jasną karnację, która pasuje w sam raz do każdego rodzaju ubrania czy makijażu, którego nie boi się używać. Nie musi nakładać zbyt dużej ilości podkładu czy pudru, bo za pomocą magii dba o delikatną i gładką skórę na całym ciele, ale nie boi się podkreślić mocno oczu czy ust. Jednak i bez makijażu może uchodzić za bardzo atrakcyjną kobietę. Ma owalną twarz na łabędziej szyi osadzonej na smukłych ramionach okolonych ciemnobrązowymi włosami sięgającymi aż łopatek. Zazwyczaj lubi mieć modne pasemka i pocieniowane włosy, chociaż bardzo utrudnia to ich potem spięcie. Jej włosy to jednak jak u typowej kobiety sposób podkreślania urody i nie ma problemów z eksperymentowaniem z ich kolorem czy uczesaniem. Naturalny brąz jednak najbardziej podkreśla jej jasnoszare oczy okolone wachlarzem ciemnych rzęs znajdujących się pod wyregulowanymi, cienkimi brwiami. Pomiędzy znajduje się prosty nos kończący malinowymi ustami często wygiętymi w szyderczym uśmieszku, tak nie pasującym do jej ogólnego wyglądu anioła.
Na co dzień nie wyróżnia się z tłumu i ubraniem stara się pasować do obecnie pasujących trendów trzymając się typowo kobiecych fasonów. Uwielbia krótkie sukienki i spódnice, ale i ciasne jeansy czy eleganckie spodnie do żakietów. Nieodłącznie jednak towarzyszą jej wysokie buty, jako rekompensata wzrostu i przedłużenie nóg. Jednak jako złodziejka preferuje styl bardziej gotycki: długie szaty z rozcięciem po bokach, długie botki, gorsety i rękawiczki w koronki. Twarz wtedy skrywa za pomocą koronkowej maski.

Charakter:
Anastasia stroni od ludzi, którzy w żaden sposób nie są związani z magią. Ma do nich lekceważący stosunek, uważa się za lepszą i potężniejszą. Kogoś, kto z pospólstwem zadawać się nie powinien i bardzo dobrze wychodzi jej to okazywanie pogardy wobec osób, które nic dla niej nie znaczą. Zachowuje się jak typowa arystokratka, co właściwie ma się nijak do jej przeszłości. Bardzo ciężko jednak pracowała na jeszcze większe odcięcie się od śmiertelników. Poniekąd jej nienawiść wynika także z tego, że to zwykli ludzie w młodości zmusili ją do opuszczenia domu, to zwykli ludzie ją zdradzili i także zwykli ludzie śmieli ją osądzać. Zraniona w przeszłości i mając trochę naturę introwertyczki stworzyła wokół siebie wysoki mur odgradzający ją od świata. Czasami i magicznego. Nie lubi opowiadać o sobie. Woli być tajemnicza i nie do odgadnięcia, bo tak jest wygodniej. Nie ma obawy o to, że zostanie znów skrzywdzona.
Wyparła się także uczuć innych niż pogarda czy nienawiść. Stłumiła te dobre, stając się istną królową lodu, która nie posiada sumienia. Można w niej wzbudzić pożałowanie, może litość, ale nie współczucie. Schowała głęboko swoje uczucia, aby było jej jeszcze łatwiej odciąć się od ludzi i żyć tylko dla siebie, bez trosk i zmartwień. Nie jest jednak wcale taka zimna, jakby chciała. Jej serce chociaż usilnie kreowane na skamieniałe, tak naprawdę w głębi szuka jakiejś relacji. Wciąż zdarza jej się czasem marzyć o miłości, którą w młodości utraciła. Brak jednak osoby, która pasowałaby do jej charakteru.
Jeśli uda się już z nią nieco zaprzyjaźnić, to można poznać bardzo cyniczną osobę, która ma bystre oko i cięty język. Zauważa każde potknięcia u innych i nie ma problemu ze skomentowaniem ich na głos. Nie przejmuje się cudzą opinią, a sama jest istnym zlepkiem wad, w których znajduje się między innymi materializm i bardzo czarny humor.
W Boga nie wierzy, żadnego. Jest całkowitą ateistką, a magie traktuję jako moc, którą ma dzięki otaczającemu ją światu, którego nikt nie chce zauważyć naprawdę otwierając oczy. Wierzących ma za ciemnogród, a jeśli ktoś jest jeszcze bardziej gorliwy w tym, tym bardziej wzbudza jej niechęć i złość.
Nie przeżyłaby jednak takiego czasu, gdyby nie nauczyła się udawać. Dla własnych potrzeb, czasami by nie wzbudzać podejrzeń. Umie wykorzystywać swoją urodę i odpowiednio zagrać, aby kogoś oszukać i wykorzystać. Nie lubi jednak tego robić, bo uważa za poniżające. Nie lubi się płaszczyć przed nikim, w końcu jest panią swego losu i sama daje sobie radę ze wszystkim. Nienawidzi okazywania jej litości, mdli to ją. Szczególnie, kiedy robi to zwykły człowiek.

Historia:
saa mitegoran kanashii ohanashi
saa hankachi no youi wasurezuni

Urodzona roku pańskiego tysiąc sześćset siedemdziesiątego piątego, panienka Anastasia Black była córką pastora zajmującego się parafią w Andover, Damiena Blacka. Niestety jej matka zmarła tuż po porodzie, co w tamtych czasach nie było tak dziwne. Ludzie jednak wiedli nudne życie i stworzyli plotkę, że rzekomo poród Any przyjmowała kobieta parająca się czarami i to ona przyczyniła się do śmierci niewinnej kobiety, a to wszystko z zazdrości o miłość do bardzo mądrego, szanowanego i bogatego duchownego. Nikt jednak nie potwierdził w stu procentach tej informacji, a pastor nawet wiele razy dementował te plotki wzywając Boga za takie herezje.
Prawdą było to… Że to nie kobieta przyjmująca poród, ale sama matka dziewczynki była czarownicą. Poczęcie córki zaś miało zapewnić jej początek reinkarnacji w kolejnych pokoleniach, ale do tej pory Anastasia nie znalazła potwierdzenia i tych informacji, które znalazła w dziennikach matki. Postanowiła je wykorzystać w przyszłości, bo magia niewątpliwie i ją ciągnęła bez znaczenia czy była drugim wcieleniem swojej matki. Szybko okazało się też, że miała do tego naturalny talent, który jednak szlifować musiała samodzielnie. Z dala od innych.
Dorastała w trudnych czasach i w trudnej sytuacji. Pieniądze z Wielkiej Brytanii były coraz mniejsze, wokoło panował czas reform i zmian. A ona… Ona na dodatek dorastała bez matki. Musiała nauczyć się pomagania w domu i dojrzeć emocjonalnie do przejęcia roli gospodyni. Pomimo tej szlachetnej i idealnej fasady, brakowało jej chęci do zaprzyjaźniania się z innymi, a już zwłaszcza rówieśnikami. Zamykała się w samotności, a ojciec tłumaczył to ciągłymi modlitwami, co tylko bardziej wzmocniło jej wizerunek cudownej osoby, która miała zadatki na świętą. Miała, do czasu rozpoczęcia się procesu o czary w niedalekim Salem, które dotknęły i jej rodzinne miasteczko.
Kiedy wokoło panowało polowanie na czarownice, ona dalej ukrywając swoje zdolności znalazła miłość swojego życia w postaci bogatego chłopaka, którego rodzice mieli ogromne ilości ziemi i zajmowali się garbowaniem. Niestety, młodzieniec ów wpadł także i innej kobiecie w oko, a ta wykorzystując panującą panikę oskarżyła Anastasie o czary. Całe miasteczko obróciło się wtedy przeciw niej, a nawet jej ojciec stanął po stronie ludu, pisząc list do inkwizytora w sprawie procesu dla córki.
Ana na nieszczęście dla oprawców była prawdziwą wiedźmą, która całkiem dobrze posługiwała się magią i nie za bardzo śpieszyło jej się do grobu. Wykorzystując swój urok, może odrobinę polepszony czarem, zmusiła jednego z sędziów do ułaskawienia jej. Nie miała jednak zamiaru zostać w rodzinnych stronach. Jej reputacja została zszargana i nie miałaby sił starać się ją odzyskać. Szczególnie, kiedy ojciec całkiem się od niej odwrócił, a ukochany wybrał drugą. Rzuciła więc klątwę na oprawców i odeszła, a niedługo po niej na zawał zszedł jej ojciec i zabity przez Indian niedoszły mąż. Rywalka zaś otruta padła niedługo później.
Anastasia ruszyła w daleki świat ucząc się więcej o magii i starając się zgłębić jeszcze więcej wiedzy czarownic. Spotkała podobne sobie kobiety, które pomogły jej opanować poszczególne arkana, a także robiły jej za jedyne godne towarzystwo. Zwykłych ludzi omijała z daleka i rozmawiała z nimi tylko w konieczności. Częściej nawet jedynie wykorzystując prostych wieśniaków dla zapewnienia sobie godnego życia w swojej podróży.
Starała się unikać pokazywania swoich umiejętności, ale im była starsza, tym bardziej świat się zmieniał. Postanowiła przystosować się do niego i jednak korzystać ze swoich umiejętności do bardziej ambitnych celów, jak kradzieże i niekiedy morderstwa.

Umiejętności:
- Ma sporą wiedzę na temat magicznych artefaktów i sposobów korzystania z nich.
Zna się na alchemii, głównie leczniczej (może za pomocą niej leczyć różnego rodzaju infekcje i zatrucia oraz regenerować organy wewnętrzne i kończyny) i trans mutagennej (zmiana rzeczy w inne rzeczy lub zmiana swojej postaci w kogoś innego).
- Bardzo ładnie śpiewa i tańczy, ale się do tego nie przyznaje.
- Ma także dobrą kondycje i jest wygimnastykowana.
- Manipulantka, umie nakłonić kogoś do swojej woli.
- Jest przekonującą kłamczynią i ma odpowiednio dużo charyzmy do wcielania się w różne role.
- Jest biegła w kilku językach: Francuskim, Hiszpańskim, Włoskim, Mandaryńskim, Japońskim, Rosyjskim, Norweskim, Arabskim, Hebrajskim i po Łacinie.
- Szybko przyswaja wiedzę. Ma pamięć fotograficzną.
- Umie biegać w szpilkach.
- Świetnie radzi sobie z korzystaniem pałeczek do jedzenia.

Wyposażenie:
Woreczek z nasionami różnych roślin, notatnik, wieczne pióro, puderniczka z lusterkiem, inne kosmetyki jak cienie, tusz do rzęs, szminka czy podkład, mała fiolka mikstury leczniczej, kamień teleportacji, nożyczki, pęseta, pilniczek.

Super moce:
Pyrokineza: Ana potrafi manipulować ogniem, ale jedynie tym stworzonym przez siebie. Może tworzyć ogromne kule ognia i ciskać nimi, a w rezultacie te w kontakcie z czymś innym wybuchają. Może utrzymywać je w dłoni i oświetlać sobie okolicę lub podpalać różne rzeczy, które w zależności od łatwopalności mogą przyjąć płomień, albo nie. Może także tworzyć ściany ognia, które będą otaczać ją, lub wybrany cel pod warunkiem, że będzie w zasięgu jej wzroku.
Aerokineza: Ana potrafi manipulować powietrzem, ale jedynie w ograniczonym stopniu. Może tworzyć ogromne podmuchy powietrza zwalające z nóg lub otoczyć się niewielkim tornado, aby w jego cyklonie być bezpieczna przed atakami. Może zmniejszać ilość tlenu w powietrzu, na przykład dla zgaszenia pożaru, ale i go zwiększać tworząc bańki do oddychania pod wodą lub w innych niesprzyjających warunkach.
Hydrokineza: Ana potrafi manipulować wodą, ale jedynie obecną obok niej. Nie może jej stworzyć z niczego, ale może wziąć jakąkolwiek ciecz, z wyjątkiem krwi, z okolicy i unieść ją, aby upuścić nad kimś lub czymś. Może także zmieniać ciśnienie wody tworząc wodne bicze lub nawet za pomocą naprawdę wysokiego ciśnienia ciąć niezbyt wytrzymałe tworzywa. Może także zmieniać wodę w lód i formować go w ostrze przedmioty do rzucania nimi.
Geokineza: Ana potrafi manipulować ziemią, ale jedynie w okolicy zasięgu wzroku i pod warunkiem, że sama jej dotyka. W ten sposób może tworzyć niewielkie trzęsienia ziemi lub błyskawicznie tworzyć stalagmity robiące jej za tarcze lub w przypadku zrobienia kilku takich wokół kogoś, tworzyć klatkę.
Florokineza: Ana potrafi manipulować roślinami, ale jedynie takimi, które sama stworzy. Może zmusić nasionko do natychmiastowego wzrostu i osiągnięcia naturalnie nieosiągalnych rozmiarów. Jest w stanie zmusić taką roślinność do atakowania kogoś, albo spowolnienia poprzez splątanie nóg i ciała.
Atmokineza: Ana potrafi manipulować pogodą, ale jedynie w niewielkim stopniu. Jest w stanie przywołać deszcz, śnieg albo upalne słońce. Niestety im bardziej manipuluje pogodą, tym bardziej odbija się to na otoczeniu i bólami głowy na niej samej. Jest wtedy bardziej podatna na takie zmiany przez bóle w kościach przy deszczach.
Telekineza: Potrafi przenosić za pomocą woli różne przedmioty, a nawet ludzi. Niestety im więcej lub im cięższy przedmiot, albo ten się rzuca, tym trudniej jej go utrzymać.
Lewitacja: Potrafi latać bez używania skrzydeł. Podnieść siebie i swobodnie poruszać się w powietrzu, przynajmniej na niskich pułapach. Im wyżej, tym trudniej jej się oddycha i skupienie na locie zostaje rozproszone.
Telepatia: Potrafi komunikować się ze zwierzętami i ludźmi za pomocą myśli. Osobom o zmniejszonej odporności psychicznej może narzucać swoją wolę, ale przy osobach o silnej woli musi się postarać bardziej lub wycofać. Jeśli trafi na człowieka z chorobą umysłową, to szaleństwo na krótki okres czasu może udzielić się i jej.
Iluzja: Może nakładać na ludzi drobne iluzje. Zmieniać jakiś obiekt w otoczeniu, tworzyć jakiś nowy lub ukrywać niektóre przedmioty istniejące w rzeczywistości. Może zmienić kota, aby komuś wydawał się panterą, stworzyć węża albo usunąć sprzed czyichś oczu drzwi, którymi akurat uciekła. Jest to tylko chwilowe, chyba, że jest w zasięgu wzroku i cały czas podtrzymuje iluzję.
Lecznicze: Może uleczyć każdą ranę. Zarówno swoją, jak i czyjąś. Nie jest w stanie leczyć złamań, czy uszkodzonych narządów wewnętrznych i odtwarzać kończyny, ale może zatamować tymczasowo krwawienie.
Materializacja i dematerializacja: Potrafi pojawić obok siebie jakiś przedmiot, lub zniknąć go przenosząc do swojego domu. Działa tylko na przedmioty i rośliny, nie ludzi i zwierzęta.  
Podróżowanie między wymiarami: Zna zaklęcie pozwalające otworzyć jej portal do innych wymiarów, aby przenieść się w sprawie pogłębienia swojej wiedzy lub zasobów magicznych. Wymaga odpowiednich warunków – ciszy i spokoju.
Magiczne poszukiwania: Zna zaklęcie, dzięki któremu jest w stanie odnaleźć konkretną osobę lub rzecz, jeśli posiada coś związanego z poszukiwanym.
Zmysł magiczny: Wyczuwa magie i jej rodzaj. Może określić intencje rzucanego przez kogoś czaru i czy jest on skierowany na nią. Wyczuwa magie jako swego rodzaju zapach, jeśli jest pozytywny to zapach jest ohydny, a jeśli negatywny to bardzo słodki. Siła aromatu zależna jest także od czasu kiedy go rzucono, im dawniej, tym mniej wyraźny jest zapach.
Pobieranie energii: Tak jak inni magowie potrafi nie tylko wykorzystywać własną energię do zasilania zaklęć, ale także pobierać ją z otoczenia, innych osób, które dotyka, ale także więzi z innymi wymiarami o wiele bogatszymi w źródło magicznej energii.
Długowieczność: Ana odkryła zaklęcie, które pozwala jej i jakimś innym osobom zatrzymać proces starzenia się.

Słabości:
- Alchemia jest niczym innym, jak swego rodzaju chemią i chodzi w niej głównie o mieszanie różnych związków oraz tworzenia wywarów z najróżniejszych przedmiotów. Każdy eliksir ma ściśle określone składniki i swoje konkretne działanie. Można stworzyć eliksir leczący kaca, ale nie uleczy on zatrucia pokarmowego. Jest uniwersalny medykament podtrzymujący życie, ale jest on krótkotrwały i pomaga jedynie korzystać z innych w dalszej regeneracji. Mutagenne eliksiry mają to do siebie, że aby zmienić się w kogoś konkretnego potrzeba chociaż trochę  próbki DNA tej osoby. Włos lub nawet kropla krwi, ale i naskórek się nada. Poza tym składnikiem, każdy jej eliksir ma konkretne składniki, niekoniecznie zawsze łatwe do zdobycia. Każdy także trzeba inaczej przygotowywać i warzyć. Nie wystarczy wszystkiego wsypać do kociołka i zamieszać.
- Każde jej zaklęcie wymaga wypowiedzenia krótkiej lub długiej formuły (w zależności od mocy czaru), która jest kwintesencją wykonywanego czaru. Musi także mieć możliwość wykonywania gestu ręką, lub rękoma w przypadku trudniejszych zaklęć. Czary wymagają od niej także koncentracji, więc pozbawiona chociaż jednego z tych czynników może nie być w stanie wykonać zaklęcie albo tworząc takie, które wymknęło się spod jej kontroli i może się nawet obrócić przeciw niej.
- Może manipulować jedynie swoim ogniem. Jest on magiczny, ale nie demoniczny, więc nie tylko ona, ale większość władających pyrokinezą może przejąć nad nim kontrolę.
- By korzystać z geokinezy musi mieć kontakt z podłożem. Najlepiej bezpośredni, ale przez podeszwę buta też jest w stanie nią manipulować. Problemem jest dla niej stanie na metalu lub innym sztucznym tworzywie.
- Może manipulować tylko cieczami w zbiornikach znajdujących się w zasięgu jej wzroku. Nie może wysysać wody z organizmów ludzkich czy roślin, ani z oceanu oddalonego o kilkanaście kilometrów.
- Może zmuszać do atakowania jedynie te rośliny, które sama zmusiła do urośnięcia. Stąd posiada ze sobą woreczek z nasionkami, aby móc rzucić je i powiększyć. Niestety, bez ziemi jej rośliny nie wyrosną, więc w mieście dość trudno o korzystanie z tego.
- Osoby silnie psychicznie będą stanowiły problem dla jej zdolności telepatycznych, a osoby spodziewające się iluzji będą mogły z nią walczyć. Jeśli spróbuje dostać się do umysłu osoby niezrównoważonej psychicznie (np. Deadpool) sama straci zdrowe zmysły na kilka dni.
- Osoby świadome, że może czekać je atak iluzją, mogą próbować się jej sprzeciwiać.
- Kiedy korzysta z atmokinezy zbyt długo, to potem naturalne zmiany w pogodzie powodują bóle reumatyczne przez długi czas, a nadużywanie mocy wywołuje migreny.
- Nie może latać zbyt szybko i zbyt wysoko. Potrzebuje powietrza, jak każdy, a im wyżej się leci tym jest go mniej. Zmuszanie się do utrzymywania dwóch zaklęć jest bardzo nieporadne, więc z tego nie korzysta. Tak samo nie może poruszać się za szybko, bo jej ciało nie jest przystosowane do tarcia czy niewielkich zanieczyszczeń mogących w locie ją zranić.
- Może podróżować między wymiarami tylko dwa razy na tydzień. Jest także ograniczona czasem pobytu w zależności od wybranego wymiaru.
-  Nie może materializować i dematerializować obiektów żywych.
- Aby znaleźć kogoś za pomocą zaklęcia lokalizującego, potrzebuje jakiegoś przedmiotu tej osoby albo odrobiny kodu DNA w postaci włosa lub krwi.
- Energię z innych ludzi może pobierać jedynie za ich zgodą lub przez dotyk.
- Zaklęcia przedłużającego jej młodość może używać tylko raz na rok.
- Chociaż może pobierać energię z innych wymiarów, to jest tylko człowiekiem i męczy się jak każdy.
- Ma zatem ograniczoną ilość zaklęć przypadających na dzień, tydzień czy miesiąc. Im zaklęcie potężniejsze, tym oczywiście dłuższy czas czekania na ponowne użycie go.
- Kamień teleportacji, aby zadziałał musi być trzymany przez nią konkretnie w prawej dłoni i musi skupić się na miejscu, do którego chce się udać. Musi to być miejsce, które zna i była w nim oraz nie może być za daleko od miejsca, z którego się teleportuje.
- Jak każdego człowieka można ją zranić czy otumanić. Nieprzytomna nie będzie mogła zatamować krwawienia, a odurzona i nie kontaktująca ze światem nie będzie umiała się bronić. Nie ma w żaden sposób zwiększonej wytrzymałości.
- Nie umie walczyć. Nie zna nawet samoobrony. Większość spotkań z bohaterami lub policjantami rozwiązuje za pomocą zaklęć i to nimi atakuje lub się broni. Bez magii jest więc bardzo nieporadna zarówno w pierwszej pomocy, jak i walce.
- Nie umie pływać.
- Trudno się do tego jej przyznać, ale ma słabość do przystojnych mężczyzn i to szczególnie takich o dobrym sercu. Zbytnio ją rozczulają i czasami sama mięknie pod ich urokiem.
avatar
Liczba postów : 3
Join date : 02/07/2018
Zobacz profil autora

Re: I Put A Spell On You

on Nie Lip 15, 2018 7:43 pm
KP sprawdzona przeze mnie, jednakże zostanie jeszcze sprawdzona przez resztę administracji.
avatar
Liczba postów : 13
Join date : 04/05/2018
Zobacz profil autora

Re: I Put A Spell On You

on Nie Lip 15, 2018 7:43 pm
Też ją sprawdziłem. Nie mam problemów, bardzo ładnie zapisana.
Sponsored content

Re: I Put A Spell On You

Powrót do góry
Permissions in this forum:
Nie możesz odpowiadać w tematach